Հուվարի 16 օրվա պատում

Մենք օրը սկսեցինք ընդհանուր պարապմունքով։ Մենք գնացինք երգեցինք << Էն դիզան >>,<<  Елочке не холодно зимой  >>, << Թագվոր ի մեր դուրս արի >>-ն։Հետո եկանք դասարան , պատրաստվեցինք , որ գնանք Իրինա Ռոդնինայի գեղասահքի դպրոց։Մենք քայլեցինք մինչև Իսակողի պող․։Գնացինք, չմուշքները հագանք և գնացինք սահադաշտ գնացինք։Այնտեղ շատ լավ էր, ես  սովորեցի վարել չմուշք։Ես ընկել եմ ամենաշատը ,45 անգամ։Այնտեղ շատ  ցուրտ էր։ՀԵտո եկանք պատրաստվեցինք և գնացինք քայլքով դպրոց։

Այսպես իմ օրը անցավ շատ լավ , բացի 45 անգամ ընկնելուց։

About Աշոտ Մարկոսյան

Բարև։ Ես Աշոտ Մարկոսյանն եմ։Ես ութ տարեկան եմ և սովորում եմ չորրորդ դասարանում ։ Իմ սիրած ուտելիքը դա սպասն է։ Իմ սիրած զբաղմունքը հեծանիվ վարելն է։ Դուք իմ բլոգում կգտնեք շատ շատ հետաքրքիր նկարներ։ԵՎ իմ բլոգում կգտնեք մեքենաների նակարներ։ Իմ բլոգում դուք կգտնեք հետաքրաքիր հեքիաթներ և բանաստեղծություններ, նաև ծիծաղալու նախադասություններ։
Այս նյութը հրատարակվել է Ուսումնական ճամբար 2018-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել մեկնաբանություն